Skip to main content

پنجمین رویداد «سوروسات» این بار در فضای دلنشین ایوان ربط برگزار شد؛ جایی که نزدیک به ۱۰۰ مدیر محتوا و شبکه‌های اجتماعی گرد هم آمدند تا از تجربه‌ها و دانش خود بگویند. نیما اشرف‌زاده در این رویداد، با تأکید بر اهمیت هم‌افزایی میان بخش‌های مختلف اکوسیستم استارتاپی، به‌ضرورت تزریق انرژی تازه به کسب‌وکارهای نوپا اشاره کرد. او تأکید کرد که محتوا و شبکه‌های اجتماعی، پایه‌های اصلی رشد و توسعه کسب‌وکارها هستند و برای انتشار راحت‌تر آن‌ها در تمامی رسانه‌ها باید بستری مناسب فراهم شود.
اشرف‌زاده همچنین افزود: “در پیندو، با برگزاری رویدادهای سوروسات، سعی کرده‌ایم پیوندی محکم میان بخش‌های مختلف اکوسیستم استارتاپی برقرار کنیم. این رویدادها فرصتی است برای شبکه‌سازی و ایجاد آشنایی میان نسل جدید کسب‌وکارهای دیجیتال.”
این رویداد با اجرای جذاب آرش سروری همراه بود و در بخشی از برنامه، از چهره‌های برجسته حوزه محتوا تقدیر شد. یاشار و یاور مشیرفر برای خلق محتوای خلاقانه، صابر خسروی برای تولید و سرمایه‌گذاری در محتوای روابط‌عمومی، مهدی امیرواقفی برای تولید محتوای مستمر در شبکه‌های اجتماعی، و دکتر زرین برای دو دهه تلاش در زمینه تولید محتوا مورد تجلیل قرار گرفتند.